3 par med strumpor



ibland får man faktiskt, dom var cp mysiga och billiga så jag kunde inte stå emot. på första bilden sticker mitt hår fram när jag försökte se vart jag tog kort med min lilla webb kamera haha. ja.

idag tänkte jag en massa saker, eller under hela resan hit egentligen, men just nu kommer jag inte på nån av mina tankar som jag ville skriva ner. way to go. annars såg jag en liten inspelar grej i en affär idag också, en såndär jätteliten som dom ibl har i fickan på filmer, tar upp den då och då och säger "note no self, blablablabla".
vet ni eller var det där för geekigt? iaf, det skulle ju vara fett smidigt å ha. och spela in om man har några tankar under dagen som man inte vill glömma, saker man måste komma ihåg å göra osv, eller? jodå lite kul tycker jag faktiskt. gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0