collide

jag blev lite rädd då, nu, meneeeh det är väll okej? ok? det skulle vara fint om... men, det blir nog bra ska du se, det ska nog gå bra.

idag har jag träffat mina fina, vi åt en massa å skrattade en massa mer. nu är jag trött och måste fixa klart mitt rum. jag har hållt på å möblerat om i två veckor nu, dags å få lite ordning. egentligen har jag inte så mycket val eftersom jag inte får gå ut när mitt rum ser ut som kaos, så ja. jag hostar fortfarande.
jag har inte sagt att hostan var lungiflammation, men det varen. en liten lunginflammation trorja hon sa, vet inte vad det betyder riktigt, men så vare. äsch vi får se jag vet inte om jag orkar vara hemma ikväll, imorgon är en stor dag. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0