jag vill ha en bulle, tack.

hej. hejhejhej. ikv träffade jag juli en snabbis, det var fint och vi försökte ta igen det viktigaste på den lilla tiden vi hade haha. sen hade jag dans, vår dansgrupp är så underbarig, och jag var väldigt hyper. jag är trött typ 23 timmar om dygnet 7 dagar i veckan nu för tiden, men det är okej. jag lever på och så. men jag hörde att man kan tappa hår om man är stressad, W H A T? på tal om hår vill jag klippa av mitt igen, kortare, men jag har en plan ang det haha. så får se om planen händer, håll tummarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+mitt rum ser inte lika stökigt ut idag
+community på tivi
+sthlm på torsdag
+sovmorgon imörn
-naturkunskaps prov på torsdag
-hostattackerna är fett äckliga

PUSS

you must have fallen from the sky, you must have come here in the pouring rain. äschdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0