har jag missat min chans?

nu har kvällens mål nästan avklarats. dans&muffins. kaffet gick dock inte, jag råkade förstöra det sista filtret kvar hemma. fett bra. fedt. det var en massa kaos däremellan också då sockret var slut osv osv men muffinsen blev gjorda ju! whoop whoop! eller? jag belönade mig själv med en egen muffin men glassyren va typ slut så jag fick nästan inget = inte så god muffin. stackars louise hennes har inte heller nå glassyr. det var kvällens tankar dårååååå. fast ne, men ja, nivet, ordförråd<3
annars tänkte jag lite på ödet ikväll, jag brukar jämnt säga (nu för tiden) att om det är menat att hända händer det, men om man missat sin chans lite då? om man missat sitt window? kan man inte göra något åt det? eller går det bara, om det är ment to be.. hur mycket makt har man själv, om ödet är?

pusspussssssss, det löser sig!

mitt hår är fräscht, eller?! den vackra minen säger: nä. denna dansade vi till på dansen Lykke Li – Little Bit, lite fina minnen haha. den här e också fin (klicka på bilden!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0