supercalifragilisticexpialidocious

jag tror inte mitt data virus är helt gone, den är fett konstig och vill inte göra som jag vill. JAG KAN INTE ENS LYSSNA PÅ MUSIK??? fattar ej vad som händer. menmen jag tycker om den ändå. typ. tycker om sjukhusserier också, hur bra?!? house, grey's, scrubs (räknas lätt).
idag slutade vi 11 så efter skola gick jag å några söta tjejer till wenströmska och köpte kakor på deras mini bageri HAHA. men det var fint, och gott. nu ska jag vara barnvakt till min lillebror som sjöng manboy hela dagen igår. vi tog en massa bilder igår också, dom flesta blev såhär suddiga:



men jag blev trött på hans sprattel och bestämde att han inte skulle vara med på bild efter en stund


och sen ville han inte ens ha en puss. men fick en ändå


det var det. pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0