så jävla random, blir så ibland

"depression is not a sign of weakness, it is a sign that you have been strong for to long" väldigt sant tyckte jag. helt orelaterat men ville ändå skriva det.
idag fick jag mode råd av min mormor. det var... förvånande haha.

jag: titta jag köpte en ny tröja idag
mormor: åh.. med väldigt jag-vet-allt-tonfall; från monki?
jag: ja...... hur visste du det???
mormor: du måste vara mer orginell än monki, duvet att det är jätte inne att handla från second-hand?

alltså whaaaat?!? 1. hur vet min mormor vad monki är? 2. hur i hela världen kunde hon veta att min tröja va därifrån?! den är inte ens monki-ig :( 3. hur vet mormor att så många handlar second hand nu plötsligt?
vart kommer detta ifrån? jag var helt chockad, jag skojar inte jag stod typ där och fattade ingenting. hon sa bara att hon vet, hon läser tidningen, eh ja för det förklarar ju saken? haha det var lite kul ändå. men väldigt udda. min familj är fin, jag tycker om den jätte mycket jätte mycket


min monki-tröja är då den på bilden. den har stjärnor på sig, en massa stjärnor.
har haft kul med min webcam och fångat alla sinnesstämningar som jag haft under dagen, vilket är alla sinnesstämningar som man kan ha typ. förutom arg. jag är aldrig arg längre. hm. och så...


OMG EN AVATAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0