orka va normaaaaaaaal.

haha åh vad jag är trött. jag är trött på att saker förändras, på att det inte finns nån regelbundenhet (ja det är ett ord!!!!!!!!!!) i någonting, på att allt bah flängerrrr. "det är ingen ordning på allting". men egentligen är jag nog bara trött på det för att jag är trött, egentligen gör det väll inte mig så mycket. o-regelbundenhet (ja det är ett ord!!!!!!!!!!) är bra. spontanitet är bra. impulsivitet (synonym för spontanitet maha) är bra. oförutsägbara saker är bra. alltså om vissa människor skulle kunna vara mer regelbundna och förutsägbara, bara pyttepytteee, skulle det förenkla saker å ting en del. men det är dom inte och det gör det inte. det är också okej. just go with the flow. godernatter.

what to dooooo? just smile it out.
juste un peu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0