nej

var nyss inne på min söta vän madeleins blogg och såg en massa hon gjort å fick lite ångest. jag vill till sthlm, jag vill bli frisk. jag vill ha en ny jacka, åh vad jag vill ha en ny jacka. jag vill ha en ny jacka så bad att jag skulle kunna åka till sthlm bara för å leta jacka. jackan of my life, where are you?
jag är för övrigt riktigt trött och lite hög på hostan så det kanske blir en bomba-bloggen kväll. kanske, kanske inte. vet inte om jag orkar med mig själv än hahahah, skyller på tröttheten&hostan, som sagt. inlägget/en bör inte tas på största möjliga allvar. eller?! åh jag är så.. jag är. jag är så.. jag vet inte. det bara är så. jag är kanske lite förvirrad? ja. åh inatt ska jag lyssna på mnk, bara för att. men iaf, jag är förvirrad, men helt ok förvirrad liksom, det får bli som det blir. gå som det går. hit eller dit, dit eller hit.

jag vill ha en du, en du som inte redan har en hon, går det bra? går det å ordna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0