lite trött.. och saknar, en Dig

haha fandå, alla pratar om att åh hösten är mörk, "många blir deprimerade nu", blä vad deppigt osv. jag tycker hösten är mysig jag, den är fin och mysig. färgerna är vackra, mörkret är mysigt, den friska luften är härlig... men nu märker jag att det börjar påverka mig också, lite. tror det är hösten, eller så inbillar jag mig? jorden kanske står konstigt till solen och så? haha jag vet inte. tänkte bara säga det, och att man måste anstränga sig. man måste faktiskt. poss


marion cotillard, inte okej kvinna. inte okej någonstans faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Christerzahra

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-04-26 @ 07:54:20
URL: http://christerzahra.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0