having troubles telling how i feel but i can dance dance dance

min dag har varit upp och ner och fin. jag har så ont i magen att jag knappt vet vart jag är men men det blir nog bra, annars har allt varit fiiiiiiiiint. klar med historian, oh happy day säger jag bara. nästa vecka ärde lov, imorgon ärde också en bra dag, så ja det känns bra.
nyss såg jag att det var en film som jag gillar löjligt mycket på tv så springer jag till mitt rum och sätter på men så vare en kanal vi inte har. om ni ville ha något att skadeglädjas åt alltså. fast glömde säga det bästa; har en ben and jerrys i frysen och sovmorgon imorgon så nu kan ni ändå inte skadeglädjas. heheeee.
nej jag har ingen lust å skriva nu känner mig bara dryg, pusspuss!!

(lykke li är väll för braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)


hej vill du gifta dig med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0