falling slowly, eyes that know me, and I can't go back. moods that take me, and erase me, and I'm painted black

jag är så fail ibl, men det är okej jag överlever, kul att man kan skratta lite åt sig själv iaf. ikv har jag blivit känslosam (haha men faktiskt!) av flera olika anledningar. men det är skönt det med ibl, tror hela polen-grejen drog upp allt det från i somras och då följde allt det andra gamla med. typ så. och sen när jag läste en massa gamla inlägg blev jag väll lite nostalgisk där med. så kan det gå, men det är väll kul om man kan överraska sig själv ibl också? jo. haha jag älskar överraskningar, nu syftar jag inte på mig själv utan mer allmänt, överraskningar är fan underbara. eller ja, dom positiva. hehe.
puss enough now

igår eller? orka att jag saknar mitt långa hår fett mycket


Kommentarer
Postat av: mansi

Du är fin i ditt korta hår också kneppis!!

2010-11-01 @ 10:38:22
URL: http://moremalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0