dom tar dig ifrån mig, jag vill ha dig kvar. jag vill ha dig kvar. jag vill ha dig kvar. jag vill ha dig kvar. jag vill ha dig kvar. jag vill ha dig kvar

idag har varit lite av en tänkar dag, kanske för jag e så trött. men tänkar dagar är också fina, för det mesta. idag har jag varit på irsta och hämtat mina småbröder på deras söta skola, den ligger lite i skogen och är jätte mysig. idag har jag tänkt på robyns texter, för dom är fina tycker jag. idag har jag tänkt på allt jag vill säga, och skrivit lite ströiga meningar och ord. idag har jag pratat med min finfina mansi som det aldrig känns som jag träffar längre, hon skulle ladda ner en film. idag ska jag gå på min första riktiga hockeymatch, det ska bli spännande.. typ.

och idag har jag sett en par bilder jag blev galen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0