det är inte detsamma utan honom

HAHHA förlåt att jag små-bombar bloggen såhär på kvällen, men jag har ju saknat den?! nej det har jag inte, men jag är väll på skriva-onödigt-humör nu antar jag. hihi imorn ärde fredag förresten. fett fint. nu blev jag lycklig, orka humörsvägningar, känner mig som en person men vågar inte skriva namnet här. lite paranoid kanskedå.

IALLAFALL! det jag skulle skriva var att jag tittade in på min gamla blogg och såg ett inlägg från när jag och min fina mami satt och såg new moon. nivet twilight filmen när robert pattinson är borta typ hela tiden? då hade hon sagt följande

mami: men.. kommer han inte komma tillbaka?
jag: nej inte förrän i slutet.

lite senare
mami: vilken tråkig film, det är inte detsamma utan honom. kan vi inte spola fram?


lite fint tyckte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0