when your mind's made up

jag är trött. jag är väldigt trött såpass att jag är lite borta just nu. haha. jag vill skriva nåt fint men är inte riktigt så bra på det så det struntar vi i. fin musik. soundtracks är fina. idag har varit en fin dag. loiz på gränden, det var mysipys och jag pratade sönder henne lite sådär. flåt'. michael douglas är på tv, tih. jag och loiz var på bio också, due date. underbar. haha humor<3 musik café. bästa västerås känner jag ibland. lilla västerås, men fint ändå. just nu. killar i kostym är bra. sherlock holmes filmen är bra. för jag gillar robert downey jr. ja sånna tankar kan komma på kvällen/natten. jag vill sova men det känns som slöseri med tid. ologiskt egentligen, jag älskar ju att sova. jag saknar en person, det är nog därför. eller? ja. bara för jag påminndes om den personen hela dagen. därför ja. därför kan jag inte sova. har inte lust och sova. dumt också egentligen. så kan det va, så kan det va. sammanhängande HAHA? eschdå. jag och louiz är väldigt olika men toppen vänner ändå. ville bara avsluta med det.
puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0