mannen myten legenden

åh jag älskar att ben & jerry's glass var med i bridget jones igår. synsk tjej här. måndagen har varit fin, måndagar brukar vara fina?! vet inte varför eller hur för.. det är ju faktiskt måndag. men dom är det. trevligt. nu ska jag snart hoppa in i duschen och äta en clementin (klementin? c? k?)..

ibland ärde läskigt när det känns som det mesta i livet går bra, åt rätt håll liksom, för då blir jag rädd att det snart ska vända som en matta som dras ifrån under ens fötter. burkar bli så. jag vågar liksom inte tro helt och fullt att allt är bra. ibland kommer jag på mig själv med att leta nåt som inte stämmer bara för att det ska bli balans haha, vilket är lite efterblivet (förlåt så ska man inte sägaaaaaa) men jag kan inte rå för det. inte för att mitt liv är perfekt HAHA, men det är väll skönt att inget går rakt emot en, fastän det bara är för ett tag? ja, så då ska man njuta av det. göra det bästa av situationen no matter vilken situation man är i. typ så.
dumma playlist på spotify som gör mig helt moshi moshi. men hoppas allt är bra med er, puss!!


som vanligt, klicka på bilden, kom till nån söt/mysig låt på spotify som jag är lite förtjust i!!!
(ni kan ju försöka komma på vem det är på bilden också, om ni inte redan vet. he-he)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0