typ så. 12 saker om mig

jag har otroligt otroligt svårt att se saker i svart och vitt
jag lyssnar mycket på texten till låtar jag hör
jag har en massa människor som jag saknar, det har väll alla men
jag kan haka upp mig på olika ord haha, i somras var det söt, sen olika former av fin osv..
jag älskar att lära mig nya saker och vill det.. hela tiden
jag är väldigt annorlunda som person nu om man jämför med i början av året. men på ett brabra sätt
jag älskar skräckfilmer
jag är vädligt svag för musiker. ja
jag vill alltid ha rätt (he-he) MEN jag brukar kunna erkänna när jag har fel
jag är nyfiken och nervös och förväntasfull inför framtiden
jag är väldigt privat ibland, å har ibl ganska svårt å berätta saker om mig själv
jag tycker familjen är nåt av det finaste man har, och att man ska vara rädd om den. och också; "vänner är familjen vi själva väljer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0