stays with me

min dator är typ bra igen? JAAAAAA. vet inte vad som hände men bara den fungerar nu så är jag lycklig. tror jag spillde vatten på den, det kanske torkat nu?! (den är knäpp igen nu. fan)

konstaterande

how i met your mother är så jävla klockrent.
bko är mysigt
jag har ett nk arbtete som bör börja jobbas på
jag har varit på barnkalas idag, det var fint!! till en viss del haha
idag har jag sett en trollkarl, han var charmig
kings avenue är bra
jag hörde också en sju åring säga "fett nice"..... vänta va?
söndagar är så allmänt ofräscha /mysig tjej, tmi
ordet attraktiv är användbart
imorgon har jag sovmorgon
jag sover knappt längre
taggar till nordiska, en massa
how i met your mother är så jävla klockrent!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0