quelqu'un m'a dit

åh det är så himla fint ute. det är perfekt vinter väder med stora fina snöflingor men utan stormvind som förstör. nu ärde "sitta inne med varm choklad under duntäcket och titta ut på snön"-väder, och som livia så bra la till "med en fin pojke också". lite så känns det. franska är ett så underbart språk att jag dör lite. nu ska jag ta en lång varm dusch. puss!

on me dit que le destin se moque bien de nous
qu'il ne nous donne rien et qu'il nous promet tout
parais qu'le bonheur est à portée de main,
alors on tend la main et on se retrouve fou
pourtant quelqu'un m'a dit ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Orka att jag fatta!

Visst står det på de två första raderna:

Man säger till mig att ödet gör narr av oss

Det ger oss inget men lovar oss allt

?:D

2010-11-27 @ 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0