did you give the world some love today?

har inte direkt något att skriva men skriver ändå, anledningen är lite oklar. nej men jag ska sätta igång och plugga strax, får inte svika arina (läs; annars dödar arina mig) och så har vi historia prov på fredag, vi har inte särskilt mycket i skolan, egentligen, bara att jag är sämst i världen på att planera.
idag har jag funderat lite, blivit lite tårögd, funderat lite till, blivit irriterad och förvirrad och irriterad, varit glad, varit trött, haft sovmorgon, skrattat, lyssnat, tänkt, funderat, tittat efter en viss, inte sett den vissa, panikat, varit glad. puss
(saknar dig så att det gör lite ont i hjärtat och magen och ögonen. men känns som om jag inte borde, när alla andra har större anledning att sakna sina, eftersom du finns kvar, fast.. ja. går ej att förklara hur jag menar på ett bra sätt. saknar dig helt enkelt. varje gång jag säger det högt känns det i kroppen. för jag saknar dig verkligen.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0