det har aldrig gått bättre nu än någonsin

åh vad jag har fina vänner. tycker om dom.
hittade en rolig bok i mamis bokhylla när jag letade efter en anna fin bok, den heter "vi hade ett bra snack, om man bortser från vad vi pratade om",den är lite lagom knäpp, lite abstrakt sådär också och fin att läsa. så det var kul. egentligen borde jag läsa igenom naturkunskapen och kulturhistorian meneeeh, det ska jag. senare. nu ska jag åka till sportson och cykla hem min nya cykel. den är fin och så, men inte alls lika fin som min djungel-cykel (som tyvärr bara varade typ, en månad). den har dubbdäck så hoppas jag slipper frukta för mitt liv varje morgon nu. hehe.
puss!

Kommentarer
Postat av: arina

Det gills inte att du fyllde i KUHI, du skrev fortfarande kulturhistoria, så snap. Poäng till mig?

Postat av: KATCHING

ingen poäng till dig för du skrev din bloggadress konstigt. puss ändå

2010-11-30 @ 22:31:16
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/
Postat av: arina

vadå konstigt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0