cut the bonds with the moon

finns mycket å skriva, som vanligt, fast ändå inte, som vanligt. haha logisk, meneeeh så kan det vara. med livet. faktiskt
idag har jag fått en massa gjort, känns det som? å så har jag umgåtts lite med min gammelmormor. finaste. julia har varit här och vi har mysit, tjockat oss lite, sjöng, skrattat och haft det fint sådär. båda var och är ganska döda. gjorde en blogg till henne, fasiken vad bra jag är på bloggnamn!!!!!!!!! (he-he)
nu har jag glömt allt jag tänkte skriva, är för trött. alla blir kära nu, ingen har tålamod, det var allt (egentligen inte). puss!

flickan med det långa håret
, vaddå förändring?! (dom är klickbara)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0