twist and shout

har packat och haft mig idag, jag veeeet att det är jättefint väder ute men kunde fan inte skjuta upp det mer vi åker ju imorn!! alltså, imorgon! imorgon vid den här tiden kommer jag sitta på ett plan påväg till polen! crazy att vi redan är där, känss som vi nyss började repa. men det ska bli så himla kul, vi kommer ha så himla kul!!!

skrev inte det igår men när jag å mazarinen va på stan satt vi och lyssna på gatumusikanter och hon berättade att jag får henne att bli "dirty" men iaf, dom är skitduktiga! det är typ musikelever från carlforsska och dom är jättebra så stanna till och lyssna om ni hör dom på stan! tror dom spelar hela veckan..
ppuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0