tillbaka..

okej. puh. nu är jag hemma och ska börja skriva i bloggen igen. så gott det går, är ju faktiskt sommar ute. orkar inte skriva något om resan till polenlandet (förutom ett antal guuuuud vad jag saknar poleeeeeen säkert) för det blir bara jobbigt och det går inte att skriva om det för det var så mycket! men vi skrev en blogg under den tiden, på engelska, så ni kan läsa där om det verkar intressant på något sätt sådär.
imorse vaknade jag åtta och kände mig stolt för att jag inte somnade om. mindre stolt för att jag inte orkade gå upp ur mitt svala rum eftersom värmen ute typ dödar. bilder från polen kommer mycket mycket snart, men lite utspritt blire nog. och inte bara mina eftersom jag bara hade mobilkamera. haha. men det är bra.

nu ska jag lägga mig ute i gräset, lyssna på min fina nya spellista på spotify (har inte haft spotify på tre veckor, jag typ dog ahmajgad) och hålla på med min nyfixade data. puss.
p.s. bilderna är axels d.s.

malin kramar världens sötaste flicka Sabita

världens vackraste Anju som är syster till världens söstaste Sabita

Kusum dirty-fellow-buffalo-monkey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0