text

det är svårt, men jag går vidare, det blir bättre sen, ja juste, det gör ont men det kommer läka, det gör mer ont men det är för sent nu, alldeles alldeles för sent, jag hoppas det löser sig, jag försöker, jag anstränger mig, mycket, och det måste jag göra just nu. jag måste se framåt och inte titta bak, inte distraheras, bara njuta av det jag har och njuta av nuet, inte titta bak, fortsätta försöka, och det kommer bli bättre.. det kommer bli bättre och förhoppningsvis bra. jag tror det. snart så. jag saknar polen, där va det största problemet M:et haha, det är inte lika enkelt här hemma. jag ska vara positiv, jag ska vara glad, jag har anledning att vara glad. anledning att vara lite ledsen också men det skiter vi i. vet inte vart jag vill komma, men det är iallafall så det är. puss nu ska jag ut och cykla.

Kommentarer
Postat av: Mansi

Godmorgon älskling, du ser fantastisk ut! Du vet väl att du är fantastisk? <3

2010-07-18 @ 23:58:19
URL: http://moremalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0