steal my heart

här ligger jag i min säng och tänker på att "you take my breath away" faktiskt finns i verkligheten, och inte bara i låtar. förstår ni hur jag menar nu? att det finns folk (en. han.) som gör att hjärtat bokstavligen talat slår snabbare. att benen blir mjuka och händerna darriga. inte helt okej alla gånger, men det är fint ändå.

min underbaring ligger på golvet och tittar på nån dålig film, vi är helt utmattade efter en händelserik dag så jag fick lite lust å skriva här i bloggen fast jag sagt att jag inte skulle. ojoj så det kan gå! nu ska jag tvinga upp henne så hon följer med mig och borstar tänderna. hahahehehihihoho.

pusspuss å gonatt!! (bilderna är från när jag låg i sängen och hade småtråkigt en gång för några minuter sen(nagellacket som jag visar upp på bild 1 har min snälla vän målat på))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0