Ulanbator

polen abstinensen ba forstätter!
bilden passade fint tyckte jag, hannis och våra enorma Snowball Hell-glassar.


idag gick jag upp skit tidigt, 15 över 8 faktiskt. så det var duktigt tycker jag.
jag skulle ju hinna jobba innan jag skulle träffa melina (klockan 1) så jag var tvungen å börja tidigt. jag stressa och stressa och blev klar 5 i 1, men melina var två timmar sen hon (dom bygger om å det blev krångel) så jag gjorde inget speciellt i två timmar på stan.
eller jo, synundersökning för övningskörning och lite prat med kalle som står och säljer glass på global just nu. han lär ju ha tyckt att jag var ganska dryg när jag stog där så länge haha.. jag å melajnan hittade iaf en del på stan, så det är ju alltid kul!
nu ser det ut som det ska börja regna ute så måste hinna ut med hunden innan..  pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0