natten

natten är min absoluta favorit tid på hela dygnet, eller ja nu ska vi väll inte överdriva men jag älskar natten. älskar att vara uppe hela natten och känna mig ensam på ett skönt sätt med fin musik på. så underbart. älskar att vara uppe hela natten med någon annan också såklart..
på natten kan man göra så mycket för det känns som man har all tid i världen, om man inte måste upp en orimlig tid dagen efter haha, men det är så.. bra. ja bra. natten är så tyst. och lugn
jag har blivit helt galen i amelie soundtracket för det är så fantastiskt, ljuvligt, sagolikt, hänförande, makalöst (vaddå?) ja.. you get the point, det är bra.
nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, känns ganska dummt när man inte har nån lust, ville mest säga att natten är väldigt fin. pusshejsvejslejs
(läste gamla nattinlägg, dom var fina.)
(såna här inlägg är också fina, man (jag) blir gladgladglad.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0