musik.. å mer amelie

hallo. jag har inte skrivit på nån dag nu (blev nästan osäker, tappar tidsperspektivet helt på sommaren hehe..) men jag har inte riktigt haft lust. nu fick jag bara ett litet infall att jag måste skriva hur fin instrumental musik kan vara.
jag brukar inte gilla det, eller nja jag brukar inte lyssna på det så tycker väll inte nåt speciellt. men efter amelie från montmarte, seriöst den där filmen är.. så bra. iaf efter den så börja jag lyssna på soundtracket hela tiden som jag redan skrivit tidigare och instrumental musik kan vara så himla vacker och enkel men ändå säga så mycket att det är helt sjukt. jag är fast. trots att "vanlig" vocalmusik kan vara underbar (all musik kan vara underbar.) så är instrumental en helt annan grej. haha hej svamlande tjej. men ja jag ville bara skriva det..
nu ska jag duscha en snabbiiiis sen kommer några söta raringar och bor här över natten. puuss

klicka på amelie. (bilden, ja.)

Kommentarer
Postat av: Patrickjeanett

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-12-12 @ 07:14:25
URL: http://patrickjeanett.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0