jag. är. så. himla. trööööööööött

jag är stolt över mig och tildan, våra fina planer blev av och vi befann oss på framnäs halv 5 på morgonen. tilda plockade rosor på vägen tilbaka och sen försov vi oss så hon glömde en massa (3.) grejer. oroa er inte, hon fick tillbaka dom idag!
nu är jag helt död fast jag vet inte riktigt why. eller jo haha jag har knappt sovit på två nätter, och jobbat. mitt sommarjobb är bäst förresten, i kind of love it. och juste, jag saknar polen så himla mycket.
det var allt, pusspuss.

lillebror när han ska göra en pussmun. haha. SER HAN UT SOM MADICKENS LILLASYSTER ELLER SER HAN UT SOM MADICKENS LILLASYSTER?! han är så himla gosig, fast har kort hår nu. känn er updaterade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0