couldn't possibly tell you how i mean

idag var jag lite elak och indiskret som jag är ibland, fick hemskt samvete men ja mitt samvete överdriver oftast allt. känns ändå bad. bad bad bad.
men idag har varit fin  förutom detdär lilla då. kom också till skolan och fick redan på att första lektionen var inställd men läraren glömt att berätta det. love. men när vi slutat gick jag till stan och träffade gabbi å fikade. det var mysigt och det var himla länge sen sist. julia kom lite senare och vi gick vidare till spicy haha. jag såg deras nya lägenhet en snabbis också innan jag sprang till culturen för att se ett genomdrag som var så jävla bra att jag nästan dog. och då såg jag bara första hälften. fina människor fick jag träffa där också, alltid fint. därifrån power-walkade jag (typ) till växhuset för rep. mycket idag, trött tjej nu så jag ska försöka sova snart.
imorgon har jag hål från 10.00 till 14.30 men det blir nog bra ändå. utvecklingssamtal också men det blir nog bra ändå. pusspuss

alla blir så otroligt fascinerande av den här lamp grejen jag har att det nästan är lite komiskt. om ni ville veta. jaja, klicka på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0