BioBrudarna/CharliesÄnglar

studiedag, fint, ja!!!! det var skönt. jag sov. sen gick jag ut med min voffsing (haha. okej, hund). det är så vacker ute. kallt, men men man kan inte få allt här i livet. åkte till stan och fikade med min bb/cä, hon tog tre timmar (bokstavligen) på sig att äta en muffin, men hon hann inte ens äta upp den. fyi....
sen vet jag inte vad som hände med kvällen, criminal minds! är skönt trött ist för stress trött som jag brukar vara. skön studiedag iaf! imorgon ärde helger och andrea kommer till västerås. i have faith att helgen kommer bli bra! snart ärde jul, nyår, 2011. oj. tiden går fort. puss!

min fina tjockiz låg när han sov imorse... hahhahaha, ja. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0