sen en tid tillbaka

jag är onormalt pigg med tanke på obefintliga sömnen känner jag. scary? ikv ska jag vara hemmahemmahemma och mysa och sova. imorgon ska jag på bio med min galna lillebror. spelade in ett klipp idag när han skakar loss till joy som antagligen kommer upp här senare, det var så fint. han gjorde hela tiden michael jackson-moves. sötisen.
och sen ska jag träffa min fina vän som är här och hälsar på. om jag har saknat henne? nja. saknat ihjäl mig lite sådär bara. det blir fint iaf!! idag var också helt ok (okokok), jag och julia planerar på vi. ha-ha.
annars tycker jag att folk borde ta allt lite mindre seriöst, ta det lugnt för allt är inte liv eller död, skrivet i sten osvosv. typ så. det blir lite 'enklare' om man inte tar allt för seriöst. "det som inte tål att skämtas med, det förtjänar sällan att tas på allvar" är ett av dom bästa citaten för att det är så sant men så få tänker så. just a thouggggggght. pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0