lite fort

ja alltså.. bloggen prioriteras inte i dessa fina juletider men snart så. har i vilket fall haft världens finaste dagar, finaste jul, allt är så fint som jag bara vågar hoppas på. var hos underbarigaste juliagulia härom dagen, vi såg candy med heath ledger och den var typ, galet underbart bra. och så åt vi toast, dööör. gott.
jag har fått fin fina klappar igår också, bla en kamera SÅ NU KOMMER JAG ÄNTLIGEN KUNNA HA EGNA BILDER PÅ BLOGGEN! oh happy day. min familj är världens finaste. verkligen. känner hur överröst detta inlägg blir med överdrivet fina ord men 1. mitt ordförråd är så pass litet att jag använder samma ord för att beskriva allt 2. allt är så fint så då får det föras över lite på inlägget. punkt!
hoppas ni också har haft en underbar jul, eller en underbar början på lovet om man vill säga det, eller ja.. bara puss!

p.s. pride & prejudice med colin firth går på tv nu på dagarna. fint så man smälter. bara så nivet. d.s.
p.p.s. bilden är ganska så otroligt orelaterad till allt, fast ändå inte, eftersom jack är bäst så han är relaterad till allt. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0