blev visst lite mer

jag är fortfarande lite för trött och lat för bloggen men skriver lite ändå för att jag är så glad det mesta känns fint. fast det är ganska farligt att låta sig själv verkligen tycka om någon och bry sig om någon, och nu pratar jag inte om åhååå jag är käääär, utan mer bry sig om någon som vän. vile bara säga det så.
men hallå! imorgon har vi två lektioner varav en är typ fika, på onsdag har vi avslutning och jag har hört talas om en överraskning?!?! sen ärde lov lov underbara lov och strax jul, älskar vintern. hur fint? allt kan vara fint, om man ser på det på rätt sätt (NEJ inte allt bokstavligen talat. det mesta) har kommit på att "säg aldrig aldrig" är lika sant som "säg aldrig alltid" för alltid passar typ aldrig in. hängde ni med? gillar paradoxer för övrigt, och själva ordet paradox (tänker på inception när jag hör det).
fina människor är bra, åh vad jag är glad att dom finns. finisar. nu ska jag dö lite mer på alla underbara soundtrack som jag obsessar över. alltså amelie är väll för underbar. pusshej!

hej fräknar när jag dygnade. min hud blir arg på mig (=dålig) när jag stressar


Kommentarer
Postat av: mansi

HAHHA överraskningen!!!!!!!! förhoppningsvis fattar du att det är just det som är överraskningen när det kommer! Annars blir det fail </3. Men alltså, ja. Det kommer bli fint!!

2010-12-21 @ 07:53:42
URL: http://moremalin.webblogg.se/
Postat av: frusi

haha sötis, ja din överraskning var jätte fin och du var så duktig OCH DU MÅSTE FÅ DINA JULKLAPPAR!!!!!!!!!!

2010-12-22 @ 18:41:09
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0