17 dagar till julafton

sista repet ikv, lite sad och ganska juligt (läs; tjockt) med lussebullsgrejer, ballerinakakor, pepparkakor och julmust. i helgen har vi julgrej på växhuset och då ska jag sjunga halvsolo /dör. får se hur det går, hoppas rösten är på min sida då. trött som en galning är jag, ska sova I TID idag. självdisiplin ska jag önska mig i julklapp, förresten.
pratade nyss med min fina danny, han sa att han ska hjälpa mig fixa tatuering. mahahaha taggad tjej! nåt mer?! kanske att jag är den slarvigaste personen någonsin men, det vissta väll dom flesta redan. ja. ikv såg jag freddy amigo inne på culturen också, han skulle sjunga tydligen. och sist men inte minst; mina fina tjejer är riktigt riktigt fina, ronja må vara störd i huvudet, men tycker om dom så mycket ändå(just därför).
pussdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0