you’ll have a pocketful of starlight

aaaahaaa jag är så trött. jag är trött i kroppen, och lite i psyket (fint att jag lät väldigt wannabe vuxen). idag var jag på det där passet på feelgood som jag sist fick så mycket träningsvärk av att det gjorde ont i tre dagar efter, let's see hur länge jag har denna gång shall we.
haha hela min familj smsar mig idag och frågar hur min första dag i skolan var, bra att dom har koll på att den var för 3 dagar sen. äsch tanken som ränkas, dom e söta.
tänker fortsätta min nya "skriva en massa strö-och-osamanhängande-stycken"-grej. sådeså.

jag har varit galet duktig på att inte slösa pengar den senaste veckan. kanske för att jag inte har några pengar att slösa. bra logik jag vet. men snart åker jag till japan och då ni, då.

puss å hejdå nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0