you make me dizzy / ifall han tar det första steget

haha jag är fortfarande glad, har övergått till lite hyper. men är så himla trött ändå, motstridiga känslor här. jag gillar mitt korta hår, har haft det en dag men men varför inte? jag gillar det ändå. det finns ingen poäng what so ever med detta inlägg fick bara lust å skriva lite japp japp.
imorn ska jag till feelgood, jag måste träna helt seriöst min kondis är inte okej, så det känns brao bror. mh. skolan börjar på fredag.. men det känns också bra, ändå, ser fram emot gymnasiet! nya människor osv osv osv. det blir fint!

p.s. kattdjur är så fina att jag dör lite. helt underbara. jag vill ha ett zoo med bara en massa kattdjur när jag blir vuxen. ja det blir nog bra. puss d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0