19.11!

åh jag blir så arg när blogg inte vill publicera mina inlägg, eller ja när jag inte ser dom iaf så jag blir osäker om nån annan gör det?!? så efterblivet. skitsamma.
i helgen har jag gjort en del, bland annat hört en massa (moremalin) massa (joy society) bra musik på sigmatorget, firat min gammelmormor som fyller 95 imorgon och annat fint. som vanligt är jag trött men idag har faktiskt varit en lång dag sen jag gick upp ur sängen halv sju och slutade skolan fyra. ska dock bli bättre på å updatera har jag bestämmt, jooo.

för övrigt är jag fet taggad till en massa saker, lista-ja-tack;


-PÅ TORSDAG FYLLER JAG ÅR, bara en sån sak.
-på måndag åker jag till japaaaaaan
-ikv börjar dansen med jenny.penny.bästa.jacobello
-imorn börjar amfora med bästa alla
-på torsdag ska jag träffa en mycket saknad melinis
-på onsdag börjar teaterlinjen
och, trummvirvel, i vinter ska jag å mazarin se BKO när dom kommer hit. hur bra?!??!?!??!? bäst.


jag känner mig nöjd nu när jag fått skriva av mig lite. nu ärde dags å dra sig mot dansen snart. PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: mazarinen

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BKO <3

2010-08-30 @ 21:16:39
URL: http://moremalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0