all we really want is love's confusing joy

hejhejhej. gatumusikanterna igår var grymma, jag hörde inte nåt av va dom sa, men ändå. sen ville jag se the departed så vi gick hem till mazarinen och satte på den. så jävla bra film!! nattbussarna hade slutat gå när den va slut så vi tog fram en sovmadrass till mig och satte på 500 days of summer som jag nu äntligen sett efter att ha velat se den i typ ett halvår. den va så fin att jag blev lite galen, men ja den går inte att förklara så om ni inte har sett den, just do it. blev lite förvånad när denhär otroligt oattraktiva, motbjudande människan var med i 500:

jagvet, han är en uppenbarelse. (jag hoppas att ingen fortfarande tror att motbjudande och oattraktiv var seriöst. för i sånna fall ...)

idag har jag: blivit glad, haft ont i magen, jobbat, fått spagettiben (jag har bra utsikt från min glass..grej), skrattat, bjudit några gatumusikanter på glass, köpt strumpbyxor, mått fint, druckit kaffe men inte blivit ett skit piggare, åkt buss, ätit god mat och ja, lite till antar jag. det är väll användbart att veta? japp. pusspuss

Kommentarer
Postat av: mallz

you are so lovely my friend <3



SPAGETTIBEN!!!!!!!

2010-08-04 @ 00:12:41
URL: http://moremalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0