gott å blandat

här sitter jag med min huvudvärk och mitt vatten och tittade nyss på när jack nicholson blev en varulv på tv och är cp gullig mot michelle pfeiffer. filmen är slut nu dock. jag hör inte så mycket av tvn heller eftersom grannarna har slagit på med storfest (jag tror nån gift sig? det kom en limousine och hela gatan är full av bilar så ja) och musiken dånar in genom mitt fönster. dom spelar melodifestival låtar för tillfället, men, det är trevligt.
imorn ska jag träffa det lilla Polen gänget, ska bli toppen för har inte träffat nån av dom förutom mansi sen vi kom hem. mysipysi. nu ska mitt huvud få vila. gonatt.. typ.

michelle pfeiffer.. ja ni ser ju själva hur stört perfekt hon är. gamla bilder dock but she still is...bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0