bläh blöh

jag har inte något att skriva, eller orkar inte haha jaja, idag har jag jobbat lite och träffat min mansi lite mer. det va trevligt å se henne och vi hittade självlysande stjärnor som hon ska sätta upp i sitt tak. "från tre år och uppåt" "the night has never been more fun" och annat viktigt stog det bla på paketet. PLUS ATT JAG KÖPTE ETT PAR UNDERBARA SKOOOOR. jag är lite kär. sen såg vi en snygging som brukade gå förbi min glass när jag jobbade förut. och så träffa vi jenny typ fyra gånger, ja det är en stor stad vi lever i.
imorgon börjar skolan.
det känns lite overkligt, eller ja, konstigt iaf. tror inte jag kommer fatta det riktigt förens när jag står där utanför carlforska och är nervös. men det blir nog bra, har tur som har annis där haha. ja det blir nog bra.

p.s.

jo: när är om en halvtimme?
je: då är klockan åtta.
jo: när är klockan åtta?
je: ..om en halvtimme..(?)
je: jaha. när är det?

jo, han har sina moments. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0