stockholm.....

åh. alltså åh. dom senaste dagarna har varit underbara, inte en besvikelse som det blir ibland när man bygger upp förhoppningar utan typ toppade dom förhoppningarna så jävla mycket. okej så jag åkte till min syster i söndags, umgicks med henne, hennes kille och deras lilla son nico (typ världens gosigaste utan underdrift) så det va jätte mysigt.
måndagen åkte vi till stan, fikade och hade oss och sen gick vi på shrek 4 med nico, som var hans första bio haha ja, han är galet söt. han fick ett pussel av mig också förresten, och när han klarade av det helt själv upprepade han några gånger "visst är jag grymm mamma? hihi, jag är grrryyymmaaassstttt".
tisdagen tog vi tåget 10 över 6, på morgonen, tio över sex, sex och tio, 6.10, så vi fick praktiskt taget gå upp på natten. men det va väll värt för sen när vi kom fram till göteborg hade vi hela dagen på oss.. hm jag forstätter nog om göteborg i ett nytt inlägg. ja. be right back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0