sluta snacka, bre en macka, mer o'boy, ojojoj

jag blev sur för att jag skrev ett inlägg i fredags som inte ens kom fram. tack blogg.se.
men sen blev jag glad för soran är på femman och han är typ.. asrolig. sen blev jag ännu gladare för imorn får jag min lön, äntligen är jag fri från att hålla mina pengar hårt som jag vet inte vad bara för att spara till japan (eftersom jag inte var säker på hur mycket jag skulle få i augusti och var för lat för å räkna ut timmarna osv). WIHOWIHOO

imorn är planen att njuta av den välbehövda sovmorgonen och senare hämta bko biljetterna med mal-zin, då blir jag ännu gladare. sen ärde upptaktsträff och då blir jag ännu en massa gladare. alltså vart ska all min gladhet ta vägen? kommer ju bli hyper. men nu ska jag kolla på soran och sen duuuuuschaaaaaaaaa. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0