scooby dooby doooooooooo

jag tänkte skriva värsta inlägget men jag orkar inte, är inte nå bra på å skrivaaaaaaa.
dessutom är jag trött, eller min kropp mest. jag var på värsta killer passet och ja, jag är inte stark just nu så att köra med vikter är inte min starka sida. nej. haha det är roligt för när jag sitter ner känner jag inte så mycket, men när jag nu försöker gå så blir mina ben helt spagettigia. men det känns bra å komma igång lite smått, fattar nästan (nästan) inte hur jag kan ha varit så lat hela sommaren. well well :)
imorse var en konstig morgon, jag tror jag somnade igår innan jag hann göra nåt så morgonen var väldigt förvirrad å jag försov mig lite till jobbet men vi överlevde allihoppa. köpte en jätte gosig shorta på stan och tre bas linnen. toppen.

nu kollar jag på scooby doo med mina smårbröder, det är mysigt. dom sitter på mig. åh älskar att bli helt nostalgisk över alla program man tittade på när man va liten. ja det va allt för mig. pusspuss å puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0