my preeeeciooous

jag är så jävla fail. hittade i förrigår en ring som jag älskar jättejättejätte mycket men som jag tappat bort för ett tag sen. lyckan var total. nu är den borta igen efter att jag har använt den en, en, gång. blä.

p.s. jag vill gå på bioooo. d.s.

p.s.2. (ett jävla långt ps) ordet "fint" är så jävla bra och användbart. man kan beskriva en sak, men också en händelse - awesome. var på clas ohlsson idag (malzan skulle handla en whiteboard) och då stog det på väggen att dom hade typ inslagspapper, snöre och tejp om man köpt en present. sen avslutade dom med "fint va.". min respekt/kärlek för clas ohlsson växte då (blev befintlig). fint är bäst, punkt. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0