min dag

åh nu är jag jätte glad. inte nån riktig anledning, bara är. det är fint. det känns bra, glatt (åhåhå jag är så rolig).
idag har varit en riktigt bra dag, fast jag vaknade en halvtimme innan min klipptid och fick panik, flög upp ur sängen och ramlade på en gång av headruschen. jag hade tid klockan 10. jag. klippte. av. mitt. hår. hejdå 25 centimeter
men det känns bra, jag är nöjd!! lite ovan, lite rädd för hur det ska bli efter första tvätten (när allt det som frisören fixat tvättas ur) men jag är glad ändå. det löser sig och det är galet skönt å ha kort hår, känns frääääääscht! ja nog om det. men.. det är en stor grej haha!!
sen har jag jobbat, börja lära mig kassan så ska jag stå där lite ibland nu kanske (panik.) och efter jobbet skulle jag träffa mari-is å linnsis. men jag fick sluta tidigare=vandra runt själv ett tag. och gå på stan helt själv=fördriva tiden med shopping. det slutade i en t-shirt med eiffeltorn på och en blommig söt tröja! när dom äntligen kom satte vi oss i stadsparken å hade lite picknick, satt å pratade å hade det trevligt. sen kom en något onyckter man som hade svensexa och pratade med oss, men det va väll lite kul haha. nu sitter jag iaf hemma, har grillat med familjen och haft det super mys. lovelyyy dayyyy.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0