JEANSJEANSJEANS

det här låter lite.. jag vet inte, konstigt, men jag är fett taggad till å köpa jeans imorn. brukar inte köpa nya ofta alls för det är så drygt å prova tycker lilla jag, men faktiskt, jag är taggad. jeeeeeeeans, my newfound love.
jag hatade jeans när jag var mindre, verkligen hatade, till typ femman haha. hade det aldrig på mig utan alltid.. tygbyxor? ja, men. jeans. är. ju. så. bra. you can wear it at any time, to any occasion (ja jag citerade just bridget jones lite diskret, har tråkigt i väntat på matsis).
så summan av kardemumma (har alltid tyckt det låter så kul); imorn ska jag köpa ett par nya jeans och jag är taggad. fint. SÅ NU VET NI DET, jag måste lugna ner lillebror lite nu, han hoppar runt överallt och räknar ner sekunderna tills mats kommer hem. haha. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0