jag älskar att vissa låtar kan få en att le bara genom att man hör introt

BONES BÖRJADE IDAAAAAAAAAAAG. äntligen, min älskade, fina, braiga, toppeniga serie som får mig att bli lite nostalgisk började idag. klockan åtta på söndagar på kanal tre går den. and i love it!
förut var jag så geekig man kan bli för den serien, jag pratade om den konstant och alla mina vänner visste typ alla avsnitt fast ingen av dom nånsin kollade på serien. men alltså åh jag älskar den och har följt den så länge så den liksom bara är. ja så ärde.
jag va på feelgood å step-upade också, det va kul och jag kände mig oproffsig för alla har tajta dyra tränningslinnen med märkes tränings byxor medans jag typ.. inte hade det. men det är okej haha bara man får step-upa är allt bra:)
nu ska jag kolla klart på hulken (vad, den är bra!), hoppa in i duschen och soooova. imorn ska jag upp tidigt för å träffa en söt tjej på stan (det lät som jag ska på date. fast ne det ska jag inte) och umgås med henne.
puss å krrraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0