jack leo joseph. ja, jo

jag är trött. väldigt trött, idag har jag sprungit på stan och jagat klipptid å läst lite i min awesome bok. har ni sett the shining filmen? den är lite psyco, men det är iaf den boken. så jävla bra. jack nicholson är så-jävla-bra.
sen kom malin, försenad men med plattat hår (det var det som var förseningen) och med lite blottande kläder. nejdå dom va så fina så! hehe. vi gick runt lite, kollade på hörlurar till mig och tjockade i oss mcdonalds. sen såg vi inception som för övrigt också är awesome. jag är lite sådär väldigt kär i leo (och joseph, men liksom, leo är äldre och manligare. det där lät konstigt men ja).
efter filmen satt vi och pratade ett tag å en tioåring med en naken tjej på tröjan bad om malins nummer, det va fint.
vaddå tioåringar ska inte va på stan sent? vaddå tioåringar ska inte ha tröjor med en bild på en naken tjej med plastikopererade bröst? vaddå vaddå vaddå? jaja vi satt där å diskutera allt möjligt. min mansi är bra hon. puss

Kommentarer
Postat av: mansi

ÅH MIN FRUSI!!! ja men läs mitt fina inlägg jag skrev om 10-åringen nyss heheheheheheheheheh



men åh. Du är bra du också. En massa bra. Åh. Min Frusi <3

2010-08-14 @ 00:57:40
URL: http://moremalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0