ja och sen. fast, ja. och.. nej men alltså. han, alltså ja. jo, precis. ..du förstår?

idag (jag hatar att börja mina inlägg med "idag" men ja, överlever, överlev) skulle jag, madde å linnea leta jeans åt linnea. dock försov sig linnea när vi skulle träffas och jag å madde är panka så det blev en mindre bra start, men vi hittade skitsnygga jeans tillslut som linnsis köpte. top notch.
expedit killen hade fett fina ögon, vi smälte lite (smalt? smälte.)
sen skulle jag hem för vi skulle åka till mormor å morfi, you see mormors bror och hans fru är här och hälsar på från argentina. det va jätte kul, har saknat dom för dom är världens gulligaste. älskar min familj.
sen visade dom en video som mina kusiner gjort där borta med bilder och ett klipp (dom sjöng för gammelmormor som fyller 95(!!)) och det va jätte kul fast jag va så liten när jag träffa dom att jag inte minns annat än en sköldpadda på hela den resan. men ändå! jag vill åka diiiiiiiiiiiiiiiit. kanske, typ nästa år, själv. scarry. men ja det skulle vara nåt!

typ alla här hemma håller på å blir sjuka och mår konstigt så nu räcker det med intressant info om min dag. pusspusselussi

Kommentarer
Postat av: mansi

VÅGA INTE BLI SJUK!

2010-08-21 @ 23:16:57
URL: http://moremalin.webblogg.se/
Postat av: fru....siiiiiii

jag skulle aldrig tänka tanken!!!

2010-08-22 @ 00:37:12
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0